leek-op-de-fiets.reismee.nl

Deel van de klim, bijna boven...

Reacties

Reacties

Albert en Geppie Hofstra

heeey......wat een tocht man,word al moe als ik er naar kijk...en die sneeuw.....koud he.
sucses met de laatste loodjes...ene.. voorzichtig zijn he.
En we vinden je nog steeds een bikkel...echt wel.
lieve groetjes van het friese stel uit gorredijk.

Olwen

Erg grappig filmpje! Vooral omdat het soms lijkt of je iets te veel richting afgrond gaat, maar waarschijnlijk was de camera dan gewoon een beetje scheef, hoop ik...
Maar ik vind zo'n bergpas met áuto al een flinke klim, dus ik heb veel bewondering voor jouw fiets-actie!
Heb je nog sneeuw meegenomen richting Rome? ;-)

mama

Nou, ik sluit me aan bij de vorige sprekers,sorry schrijvers: wat een tocht zeg! En wat is die afgrond af ten toe dichtbij!. Dan moet Forence nu een stuk relaxer zijn.

Diana

Zag ik daar nou een paaltje 58km langs zien komen... B'vo!
Oja, niet zo hard hijgen als je een bergje beklimt ;-)
Veel succes nog Michiel met het laatste deel in Italie.

Vale!

Jasper

Ha Michiel, het is wel een beetje een fam. Castellani-opname, geen enkel bewijs dat jij echt zelf aan het fietsen was! Maar respect hoor, volgende filmpje van een afdaling??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!