leek-op-de-fiets.reismee.nl

De route

De route die ik ga volgen is 'Onbegrensd fietsen van Amsterdam naar Rome', door Paul Benjaminse. Hieronder een klein kaartje. De route is beschreven in drie boeken. Opvallend is wel dat de route eigenlijkin Maastricht begint, dus daar moet ik eerst even heen. Op de fiets natuurlijk. Voor het stuk naar Maastricht gebruik ik deel 0, ook van Benjaminse.

De reden dat ik voor de routevan Benjaminse gekozen heb, is omdat deze route door veel landen reist en erg afwisselend is.Bovendien heeft hij ervoor gezorgt dat de reis vooral over rustige wegen gaat. Bovenaan deze 'blog' is een foto te zien vaneen deel van de beklimming over de Splügenpass. Hopelijk is de pas open als ik er ben, want nu is hij nog gesloten door sneeuw.

Ik weet niet hoevaak ik deze blog kan updaten. Ik ga namelijk vooral door kleine dorpjes, want dat fietst relaxter dan door grote steden. Of ik daar veel internetcafés tegen zal komen is dus nog even de vraag. Maar ik zal m'n best doen om toch regelmatig iets te plaatsen.

Reacties

Reacties

Mariekje

Heel veel succes!!!!

Riny Henskens

Dag Michiel ik heb al veel verhalen over de spluger pas gelezen, ik ga daar in 2019 met mijn schoonzoon naartoe in mei.
Wij fietsen vanaf Brabant naar Rome kun je ons iets vertellen wat heel belangrijk is niet te vergeten op deze tocht M.V.G Riny.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!