leek-op-de-fiets.reismee.nl

Paklijst

Het heeft wat moeite gekost, maar ik heb alles in m'n tassen gekregen.

Het belangrijkste is dat ik in totaal 20kg mag inchecken bij Ryanair. Verder is er een magische verhouding van 1/3 deel voor, en 2/3 deel achter, volgens allerlei fietsites.

Achter Basis* Werkelijk
Tas Rechts 5,3 6,1 kleding Ketting, sleutel 15, kabels
Tas links 5,5 6,2 badspul, slaapzak Banden en remmen
Tent en matje 4,2 4,2
Voor
Tas Rechts 2,4 2,8 kleine reparaties set diverse
Tas links 2,0 3,1 kookspul
Stuurtas 2,0 2,6 divserse kleine dingen
Totaal 21,4 25,0
Verdeling
Achter 70% 66%
Voor 30% 34%
*ik heb wat verbruiksartikelen mee, zoals eten, gasbommetjes en toiletartikelen. Die hoef ik allemaal niet mee terug te nemen. Bij de 'werkelijk' kolom heb ik dit meegewogen, maar dat variert natuurlijk.

Reacties

Reacties

Oom Jan en Tante Shari

Beste Michiel,
Veel succes met je fietsreis naar Rome. We zullen je via je website volgen.

Groeten,
Jan en Shari

Geppie en Albert Hofstra

Heey Michiel.
We zijn benieuwd hoe het met je gaat...wehebben je onmoet in Luxenburg...je stond naast ons op de camping in Echternach...
Voorzichtig zijn op de fiets.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!